dissabte, 20 de març del 2010

IAIA ROSER (3)

La iaia Roser i l'avi amb la tieta Mª Rosa el dia del seu casament.

- quan parles dels "senyors" qui son?
- No sé... després de la casa del Passeig de Gràcia m'en vaig anar a Cambrils. Quasi hi vaig estar tres anys. Eren uns tals Jose Mª Balcells i Nieves García. A mi no m'agradava Barcelona i per aixó hi vaig anar.
-Perquè no t'agradava Barcelona?
- Mira... no m'agradava. A Cambrils hi vaig estar molt a gust. Com si estigués a casa. Estavem a Cambrils nou messos i veniem a Barcelona per Nadal. I ens quedavem fins febrer. Em van tractar molt be. Fins que van tenir el crio, una nena. Aleshores la senyora va dir que per criar era millor una castellana i així va venir una "ama seca", es a dir que no donava el pit al nen.
Enseguida vaig veure qye l'ama era una borratxa i una puta...
Jo no vaig voler dir res doncs la senyora estava encantada d'ella.
Pero una nit me la vaig trovar estirada al passadís amb una borratxera de campionat. Un altre dia vaig entrar a la seva habitació i estava banyant a la nena a lo bruto. Però l'endemà la senyora encara em va dir que perqué entrava a l'habitació d'ella...
Després va venir un xòfer, de Sant Julià també, era nebot dels del Hotel Pol, i aquell tambè era un cas. Enseguida es va "entendre" amb l'ama. Tant es així que jo, al venir a passar els messos d'hivern a Barcelona em vaig busca una altre casa..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada